Äntligen

Äntligen är det dags igen!
En hel sommar har gått sedan sist, men det som väntar på nått gott väntar aldrig för länge som det heter.
Som den sportnörd jag är så pratar jag ju såklart om Elitserien!

Härligt att få kolla på hockey igen!

Jag som hela mitt liv haft ett hjärta som klappar för Färjestad börjar mer och mer bli en tvättäkta Linköpingssupporter.
Ganska mycket är nog Calles fel, men också den geografiska lokalisering av mitt hem. 
Så i år hoppas verkligen att guldet hamnar i Linköping!!!
Men jag måste säga att jag tycker det är lite trist att Linköping bytt tränare, för jag gillade Janne. Jag har iochförsig aldrig mött mannen i fråga, men jag tyckte ändå han verkade så bra. Så det är lite synd tycker jag.

I kväll blir det såklart Hockeykväll på TV.


Kommentarer
Postat av: Sanna

I kväll är det ju dags igen!! (=

2008-09-18 @ 12:41:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0