tvätt

klockan ringde 05.30 i morse,
då var det dags att gå upp å tvätta.
Vi hade tyvättstugan mellan kl 7 och 12, men det var ganska mycket att tvätta så vi fick gå upp extra tidigt.

Grejen är liksom såhär att Baghera har lärt sig öppna garderobsdörrarna, så han älskar att öppna gerderoben i hallen och hoppa in å lägga sig på handukar å lakan där inne, vilket leder till att när man tar fram en ny handuk så är den full av katthår, vilket inte är så kul när man är nyduschad.
Så jag fick ett ryck å tömde hela garderoben.
Alltså blev det mycket tvätt nu.

Så det var så skönt sen när allt var tvättat.
Det dåliga är bara att torkskåpet i tävättstugan är ganska dåligt, så vi har halva lägeheten full av tvätt som håller på att torka nu.


Men när vi var klara med all tvätt åkte vi iväg till Addes Mormor och Morfar och hälsade på.
Blev ett par timmar där.. Trevligt trevligt!


Å nu är jag helt slut.
Är skittrött, vet inte hur jag ska orka med att hålla mig vaken tills Greys börjar sen.
Men men, är ju skönt å sova också..

I morgon blir dte praktik igen.
Najs!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Djurhår är väl för härligt ändå?! Min hund Torkel är inne i en riktig fällperiod. Det finns inte ett klädesplagg som inte är täckt av Torkel hår:)

2008-10-16 @ 22:26:13
URL: http://minfotoblogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0