helgplugg

Adde är iväg och spelar golf nu på förmiddan..
själv sitter jag här med massa skolarbete..

Bara en vecka kvar på praktiken nu, en och en halv vecka kvar tills PM:et ska vara inskickat och en och en halv vecka kvar till vi ska ha seminarium... Suck!
Men det är ändå ganska skönt å sitta å plugga när man är ensam hemma!
Blir ju mycket enklare då, när man inte hela tiden hör vad Adde gör.. men å andra sidan har jag alltid TVn på i vardagsrummet när jag pluggar. Klarar inte av att plugga om det är knäpptyst, så jag sätter på TVn men minimal volym, så jag inte hör vad det är på TVn, utan bara hör lite mummlande och lite ljud.

Nähe.. dags att sätta igång igen då...

Kommentarer
Postat av: Söderlund

Haha ja det är ju så!

Vad händer idag?! :)

2008-10-18 @ 11:24:22
URL: http://www.robinsoderlund.se
Postat av: ERIK

Jag tycker man inte kan jämföra han med alla andra :P Han har ju ingen teknik liksom :P

2008-10-18 @ 11:36:49
URL: http://eerikandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0