Helgen

Som sagt så blev det pluggande igår..
Sen blev det High School Musical maraton.. haha, det visades ju både ettan å tvåan på kanal 5 igår..
Så då blev det att titta på det!

Sen lagade vi lite käk å bänkade oss framför tv:n.
Stog mellan Stjärnor på is och Dansbandskampen..
Haha, vi valde Dansbandskampen!
Jag tycker verkligen att Peter Settman är den bästa programledaren som finns!
MmmmmMm!

Haha, sen behöver man ju inte gilla dansband.
Men jag tyckte det var kul att de skulle spela varsin poplåt först.. blev ju inte så dansbandsaktigt då!

Yeah! Trodde nog aldrig att jag skulle skriva om dansband här!
Men så kan det gå!
För jag gillar inte riktigt Stjärnor på is..
Å speciellt inte hon.. som jag inte kommer på namnet på nu.. som kommenterar paren efter att de åkt..
Nä, det gillar jag inte!


Å idag blev det en runda på golfbanan, sen har vi bara slappat resten av dagen!


På lördag är det födelsedag å hockey!
Två bra saker på samma dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0