dags att julpynta??


Det är fortfarande oktober, vilket räknas till höstmånaderna.
Vi har inte firat Halloween än, men änå har affärerna plockat fram julpyntet..

Tycker det är lite synd!
Jag älskar hösten, kan det inte få vara höst lite till då??
Jag vill ha gult och oranget nu, inte rött och små tömtar överallt...

Å visst är det bra att börja köpa julklappar i tid, men vi behöver väll inte börja med jupyntet än?
Eller??

Jag tycker inte man ska börja för tidigt med julpyntet, det känns som att man förstör julkänslan lite då. Den maximala julkänslan ska man ju ha på julafton,
å då kan man ju inte börja redan nu..
då finns det ju inte så mycket kvar sen.



Nä, nu vill jag ha höstmys!!!

Nån mer som håller med?
Eller nån som älskar att julpyntet kommer redan nu??




Kommentarer
Postat av: Ewelina

julpynt nu i oktober/november tycker jag är alldeles för tidigt. okej, i början av december men nu vill man ju ha höstmys precis som du säger!

2008-10-30 @ 17:45:15
URL: http://ewelna.blogg.se/
Postat av: Lotta

Var på IKEA för säkert 3 veckor sedan och det stod stora skyltar med "Ursäkta röran vi förbereder infor julen" info på. Blev nästan lite sur. Vill ju inte vara less på julen redan innan december har börjat! Ska nog köpa skygglappar!



Lotta

2008-10-30 @ 18:01:00
URL: http://sotnosenattol.blogg.se/
Postat av: Jessica

Hej!



´Vad kul att höra att du gillade mina bilder =)

Det är bara bra med mig, hur är det själv i "vintervädret"? Vi har ännu inte fått nån snö i Karlstad och det tackar jag för! Angående detta med julpynt i butikerna så tycker jag det är lite väl tidigt att slänga upp det, det har jag alltid tyckt. Jag är inte sådär jätte mycket för pynt heller och tomtar spyr jag på. Men jag gillar kulor, ljusstakar, julstjärnor och allt annat som glimmar, helst i andra färger än just rött. I mitten eller slutet av november är det lagom att affärerna plockar fram det i butikerna, då kanske man inte skulle tröttna på allt vad pynt heter innan julen! Det blir bara för tidigt!



Ha en bra vistelse i k-d!



Mvh



Jessica

2008-10-30 @ 20:08:27
URL: http://jessica4you.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0