tisdag

tisdagar är så sega och träliga!
Denhär dagen har verkligen varit en typisk tisdag. Skit seg och tråkig dag...

Försköte koppla in routern vi köpte med det funkar inte.. så vi får åka tillbaka med den i morgon och se om vi hittar nån annan som kan funka istället.. hoppas verkligen det!

Va å tittade på sommarstuga idag!
Det var en jätte gullig liten stuga med superfin tomt. Det tråkiga va att det var tre olika hus, ett med kök å matplats, sen två med sovplatser... vi tyckte inte riktigt om det upplägget. Men annars var den riktigt  mysig!

Kom på att jag kommer missa finalen av So You Think You Can Dance Scandinavia på torsdag... Suck!
Jag ska till skolan på torsdag, å då ska vi ut på kvällen ett gäng från klassen, så jag kommer missa det!!!
Men jag ska skicka massor av sms iallafall, för jag vet att Daniel är grym!

Nu har jag bara en dag kvar på jobbet denhär veckan... riktigt skönt!
Dock inte lika skönt när lönen kommer.. eftersom den inte blir så mycket pengar när man är ledig hela tiden.. men men..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0