hos mor och far

redovisningen idag gick inge bra alls.. blev totalsågade kändes det som.
men men, jag överlever.. Va ju skönt att sluta tidigt idag iallafall!

Igår gick vi ut å käkade jag maria och sofie. Blev kinamat, smaskens!
Det var så trevligt, även fast att vi var helt ensamma på restaurangen.
Vi gick faktiskt hem direkt efter att vi käkat, så jag han faktiskt se finalen i So You Think You Can Dance. Det var riktigt synd att inte daniel vann. men mona var ju så grymt duktig hon också.

Sitter hemma hos mamma å pappa nu.
blev barnvakt på köpet!
Mamma å pappa åkte till hallstahammar med husvagnen och emil och adde gick ut på golfbanan så nu är jag ensam här med sara och hennes kille... och man vet ju själv hur det va när man 15 och kär..=) så de är inne på hennes rum och kommer bara ut om man ropar på dem tillräckligt länge.. vill inte veta vad som pågår där inne!

Ska sätta mig och kika på arbetet som vi ska opponnera på nästa vecka.
Det behövs, för jag har typ ingen koll på vad vi ska säga..

Jag längtar verkligen till sommarlov nu!
För då blir det pizza i degerfors! YES!

Dagens ord:
Aggressiva barn - vår seminarieuppgift handlade om det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0