helt slut

Idag har jag inte gjort många knop, har sovit hela dagen iprincip.
Satte mig vid halv fem och började plugga lite, och har pluggat fram tills nu, så lite har jag fått gjort illafall.
Men jag har så ont i hela kroppen! Adde måste verkligen massera mig sen, för jag vet inte hur jag ska göra annars, kan vrken stå, sitta eller ligga.. allt gör lika ont, och jag vet inte ens vad jag har gjort för att få såhär ont. Får väll skylla på växtvärk eller nått.

Jag har köpt en ny Mp3-spelare nu! Yippie!!
Den är svart och superfin! En Creative Stone plus, har gått och suktat efter den så länge, och nu drog jag tummen ur å köpte en. Så jag fick den med posten idag!!

Har hittat en sida på internet, en auktionssida typ. Fast istället för att den som bjuder mest får köpa saken så är det den som bjuder lägst, och är ensam om budet som får köpa saken. Det är skitkul å sitta å titta på vad folka har köpt för saker och för hur lite dem har köpt det! Typ en Porsche för 595 spänn!! Det är ju helt sjukt!! Men risken finns att man blir beroende av detdär, och det är inte bra, men gud vad kul det är!
Om ni vill bli medlemmar, så borde ni gå in på denhär länken, så får ni 40spänn att buda för! http://www.bidster.com/t_friend.php?ref_id=223842

Igår var jag å Adde å köpte bäbiskläder, till Addes jobbarkompis som blev pappa i lördags! Grattis Grattis!
De fick en liten Alice, så vi köpte ett helt sätt med byxor å tröja å mössa å tofflor å allt, det var så sött, med små elefanter på! Jag skulle kunna köpa så mycket bäbiskläder, så det är inte sant, bara för attd eär så söta!
Tur att det är så många som ska ha barn nu, så jag kan få shoppa lite!

I natt blir det att sova med öronproppar igen.
För nu har vi kåt katt här. Ingen som känner sig manad att vara kattvakt ett par dagar!??! Inte det, nähe?!
Som tur är så är det Tuss denhär gången och hon är lite lugnare än Nala iallafall. Får se det positiva i det hela!

Dagens ord:
Tell-show-do-metoden, för jag har skrivit det ordet så sjukt många gånger idag!

Nu ska jag göra mig iordnig för mys i soffan.
Ska titta på utröstningen i So You Think You Can Dance Scandinavia, och se när Daniel är säker idag också, för han är SÅ JÄVLA GRYM!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0