helgen

Oj, vad fort tiden går när man har roligt!!
I lördags pluggade vi hela dagen, Jag, Lisa och Marie. Det var väll inte det roligaste jag varit med om(speciellt inte när solen sken utan för fönstret och det var supervarmt), men gissa om vi fick mycket gjort!
Vi gjorde jätte, jätte mycket! Fan va bra vi är tjejer!
När vi ansåg oss klara åkte jag hem och sov.. det var jag värd efter att jag gick upp halv 8 en lördagmorgon, för att plugga.

På kvällen åkte vi hem till Lisa och Micke allihop å grillade och spelade När och fjärran. Supertrevligt!
Synd bara att vi tjejer förlorade mot killarna, men vi tar revanch nästa gång!

Fick inte sova någonting på söndagmorgonen heller, för då skulle vi åka till Örebro och spela lite golf!
Vi skulle ha med Emil också, så vi stannade på vägen å hämtade honom. Så fick han köra den lilla biten som är kvar därifrån till golfbanan, för han tog körkort i fredags min lilla bror!! Grattis grattis!
Vi spelade på Mellringe GK, en golfbana utan ett enda träd, kändes det som iallafall. För shit vad jag brände mig. Man kände ingenting när vi gick på banan, för det var en så skön sommarbris som hela tiden blåste lite svala vindar på oss. Men när vi gick in, då jävlar kände man hur bränd man blivit. Så jag har knappt sovit någonting i natt heller, för det gjorde så ont överallt. Men men, hoppas att det röda blir lite brunt snart, så man kan glänsa med en snygg bränna istället!

Förutom att jag brände mig var det kul att gå på banan. Det gick svinbra de tre sista hålen både på de första nio och på de sista nio. Så om man bara räknar de 6 hålen fick jag 16 poäng! Inte illa !
De andra hålen gick väll sådär, så de har jag förträngt, kommer bara ihåg de där hålen!
Trevligt att umgås med brorsan lite också!

Efter golfen åkte vi hem till mamma å pappa och åt tacos. gottgottigottgott
De hade kommit hem från sommarens första lilla campingtur då. De var så bruna(röda) och fina så! Tyckte det såg ut som om de hade haft semester en månad eller nått redan...

När vi väl kom hem igen trillade vi ihop som två klubbade sälar i soffan, Jag å Adde..
Eftersom det inte var nått kul på tv så gick jag in till sovrummet å kollade på ett avsnitt Greys Anatomy istället, Det blev det avsnittet när Denny dör och Izzie blir helt tokig av sorg.. så sorgligt!!
Sen slocknade jag, vet att jag klagade på att Adde hade tv;n på nån gång i natt när han kollade på hockeyn, men jag sov nog då med, pratade bara i sömnen lite..

Nu har jag suttit flera timmar å pluggat igen, kommer nog bli svårt att sluta med den vanan sen.. eller inte..
Men det ska bli så skönt när vi får skicka in denhär förbaskade uppsatsen. Bara hålla tummarna för att den blir godkänd, eller att vi inte behöver komplettera så mycket iallafall. Det är verkligen min största önskan just nu!

Nu ska jag ta en kall dusch och svalka mina brinnande axlar och skulderblad en stund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0