golfkommentatorer

tror ni att jag somnade när jag skulle läsa eller??
OM jag gjorde!?
jag slocknade efter sidan 6.
Sen gick jag in och la mig i soffan med Adde, han tittade på golf på tvn...
Jag förstår egentligen inte det roliga i att se på golf på tv, men men... det ger en sövande effekt på mig...

Tänkte på en sak... dessa golfkommentatorer, de filosoferar så mycket när de kommenterar golf.
Specielt Zacke... jag blir så förundrad över vart han får allt ifrån, han pratar om så mycket annat än om golfspelarna och deras spel...

Nu ska jag be min kära sambo om en massage för min ömma kropp...
hoppas han är snäll och vill massera mig lite, blev lite öm efter cykelture idag.. speciellt ryggen och rumpan.. inte benen än så länge iallafall.. kommer väll i morgon...

Kommentarer
Postat av: Pernilla

Sv: Okej! Ja, visst är den fin! :D

Fick den av min bror :)

2008-05-25 @ 21:02:32
URL: http://typperra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0