första cykelträningen

Yes!
Idag gjorde jag min första träning inför tjejvättern.
Ja, jag vet att det är lite sent att börja träna nu... men bättre sent än aldrig som man brukar säga!
Det blev 1,7 mil på 48 minuter, det är jag nöjd med!
Men satan vad jag ska pressa mig själv nu, ska verkligen förbättra tiden från förra året, men med tanke på hur mycket jag hade tränat då så vet jag inte riktigt.. men jo.. det ska gå!
Var ju så härligt väder idag också, så man fick lite extra energi.. lite solenergi!

Idag skickar vi in vår Uppsats!
Är lite nervös faktiskt!
Men jag hoppas verkligen att vi inte blir helt sågade, så hårt som vi har jobbat..

Jag har så jävla ont i handen idag!
Bara för att jag fick göra dörrar på jobbet idag.
När man gör dörrar så är det en liten plastlist som man ska trycka fast längst ner på dörren, och när man har gjort det på ett antal skåp så får man fruktansvärt ont i handen. Om jag ska stå där i morrn också så får jag nog fundera på att använda vänsterhanden istället!

Funderar på att boka tid för att fixa naglarna nu när jag slutar på jobbet.
Skulle vara så himmla skönt att få gå runt med fina naglar för en gångs skull.
Ja, det ska jag nog ta mej tusan göra!

Idag i So You Thinc You Can Dance Scandinavia är det ett par som går direkt till finalen, som inte behöver dansa solo. Om jag kan dans, och det borde jag faktisk kunna, så borde det bli Daniel och Mona som går direkt till final. För De är så sjukt grymma! När det är final ska ringa och smsa som ett litet troll på Daniel! Han ska vinna det där! Det är han verkligen verkligen värd!

Undrar hur det går för Charlotte i Semifinalen till Eurovision Song Contest i kväll?!
Hoppas hon går till final,
och jag hoppas hon vinner hela skiten!
Är så trött på att alla trycker ner henne nu, låten är ju ganska bra faktisk, så why not??

Dagens ord:
Permagum -- det hemska kletet man tätar hål med när man monterar kylskåp. Torkar även ut huden på händerna totalt och om man har oturen att behöva använda den svarta versionen får man aldrig bort det när det fastnat under naglarna. Hemska grejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0