riktigt seg dag...

idag är det segt!

Men vi gick illafall upp hyfsat tidigt i morse och åkte iväg på husvisning.
Var ett superfint hus!!

Åkte hem å la oss i soffan, och här har jag stannat kvar!
Är som sagt lite seg idag.

Tänkte lägga ut lite bilder från gårdagen som jag lovade i förra inlägget.
Så här kommer de!

      

De tre första bilderna är från lekarna som Marie hade fixat på Emirs 30-årsfest.
På den fjärde bilden har vi det vinnande laget i lekarna!
På de följade två bilderna provar Emir sin nya baddräkt!
och på sista bilden som är från Elins 20-årsfest har vi Daniel som provsmakar något som inte verkar smaka så bra.

Det var allt för nu.

Kommentarer
Postat av: jayne

ser ut att haft roligt..o fint väder!!!

Ja..seg...är jag oftast på söndagar...så även denna

2008-06-29 @ 17:00:17
URL: http://jayne.blogg.se/
Postat av: elin petersson

hej åsa :)

så trevligt att ni kom förbi på min fest, tyvärr var jag rätt körd så blev inte så mycket prata :) hoppas ni hade trevligt iaf. kram

2008-07-01 @ 13:45:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0