linköping

Va hos Emelie i Linköping idag! Var roligt! Jag har inte varit hemma hos henne på hur länge som helst, så det var riktigt kul! Varför blir det så jämt att det går så lång tid mellan gångerna man träffas? det tar ju inte ens lång tid att åka mellan motala och linköping. Så nu har vi bestämt att vi måste ses minst två gånger till i sommar!
Eftersom det var bra väder i dag så blev det såklart bosses!!! Den glassen är verkligen världens godaste. Jag har inte ätit all världens glass, men det kan inte vara många som slår den glassen alltså!!

Gick en sväng på stan å jag köpte två nya smycken till min piercing. de är så fina så!! Emelie köpte en jättefin hårsnodd med en blomma i! passade superperfekt i hennes hår!!

Tussan har återhämtat sig efter steriliseringen i torsdags. Tyckte så synd om henne i torsdags kväll när hon hade så ont och knappt kunde röra sig, men nu har hobn som sagt återhämtat sig och är pigg igen. Känns bra!

Nått som inte känns så bra är att Sverige förlorade idag... satt i bilen nästan hela första halvleken, å när Sverige gjorde mål blev jag så glad att jag började tuta! då var det några som jag åkte förbi som trodde att jag tutade på dem, så de vinkade till mig, så jag vinkade tillbaka.. haha* Synd bara att spanjorerna får in bolljäveln i stopptid...

Nu ska vi äta kvällsmacka jag å Adde! Han ska ju spela golftävling i morrn, med viktor. Hoppas det går bra för dem!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0