lagar mat

nu är tvättstugan klar.. har varit ett tag nu.. hehe..
Har varit och handlat också, vi trodde inte vi skulle handla så mycket.. baralite potatis och bröd typ.. men vi kom därifrån med hur mcket som hellst. tur att vi var lata och tog en vagn. annars hade det blivit väldigt tungt för våra stackars armar..
 
Nu lagar vi mat för fullt här, blir färskpotatis, gräddfil, gräslök och sallad. Adde steker till lite kött till sig, och det luktar väldigt gott så risken finns att det slinker ner nån liten köttbit hos mig med! Jag var inte sugen på det förut men nu när jag känner lukten så blir man ju lite småsugen!

Sen blir det jordgubbar med mjölk till efterrätt!!
Längtar!


      
Supergoda vidruvor som vi köpte idag!    Fullproppat kylskåp!

 
Läckra jordgubbar från Illersjö! 


"min" del av salladen, med saker som Adde inte tycker om...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0