hemsk serie...

Tittade nyss på en serie på 4:an, Durham County heter den.
Shit vilken psyk-serie..

den klassas väl som deckarserie eller drama tror jag, och vissa personer var ju så psykade så jag visste inte var jag skulle ta vägen...
Jag blir så arg på sånt.

Klart jag vet att det bara är på tv, men det finns ju sånna människor i "verkligheten" också. Det är det som jag blir så arg på, hur tänker dessa människor?? Om de tänker över huvud taget...

Men nu är man ju fast, så vi måste se resten av serien också, för man vill ju veta vad som händer...


Kommentarer
Postat av: bea

=) ja, men när man är ledig får man ligga och dra sig lite. det förtjänar man =D Så du spelar golf? minigolf eller riktig...?

2008-06-30 @ 22:25:05
URL: http://beabofink.blogg.se/
Postat av: Flodis

Vad du hinner mycket på en enda dag. Vad handlar denna serie om då?

2008-06-30 @ 22:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0