hemma igen

nu har vi kommit hem från skolan igen. Är skönt att vara hemma nu.
Har satt mig och gjort de ändringar examinatorn ville att vi skulle göra, så nu är det bara skicka in arbetet och få det godkänt! åå, det är så skönt att det bara var några småändringar.. det hjälpte tydligen att hoppas!

I morgon ska jag följa med Adde till sjukhuset.. hoppas det går bra för honom! Han ska in på torsdag med, så jag får ta å följa med då också. Ni får hålla tummarna för att de hittar nått...

Pizzan i degerfors var riktigt god! men jag tror faktiskt att det var bättre på den pizzerian vi va på förra året.
Ska kanske förklara varför vi äter pizza i degerfors av alla ställen... Det var så att när vi började åka till karlstad när vi började skolan så la vi märke till att det låg tre pizzerior i rad precis vid vägen som man åker på när man åker mellan motala å karlstad, så då sa vi att vi skulle ta en pizza varje gång det blev sommarlov, eftersom vi skulle läsa tre år. Så nu har vi ätit på de två första pizzeriorna! vilket betyder att jag bara har ett år kvar i skolan!! Vad tiden går fort! känns som att det var alldeles nyss vi började skolan. och till hösten är det så mycket praktik så det kommer gå jätte fort det sista året tror jag.

Dagens ord:
SOMMARLOV!!! -äntligen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0