golftävling

Adde och Viktor kom på 17 plats på golftävlingen idag. Men man kan säga att de kom på delad 13 plats, för alla som kom på platsera 13 till 17 hade 40 poäng, så jag tyckr man kan säga det. Var ju bara 5 poäng från vinnaren dessutom. Bra jobbat killar!

Fick ett ryck och gjorde lite pilates nyss.. jävlar vad det kändes i magen. lär ha skaplig träningsverk i morgon, haha, ett bevis på att jag behöver börja träna nu! Och det ska jag göra, det är ju så skönt efteråt!

Var inne å kikade på eleven.se förut. hittade massor med saker jag vill ha. Speciellt en parfym som jag har letat efter hur länge som helst! Så den ska jag nog köpa snart!
 
Köpte en bok till Adde förut med. Han som inte har läst en enda bok på hur många år som hellst. Men när jag berättade för honom att jag köpt en bok åt honom och sa vilken bok det var så blev han jätteglad! Tyckte jag var roligt!
Boken jag har köpt är Martin Bengtssons bok I skuggan av San Siro från proffsdröm till mardröm. 
Den verkar hur bra som helst.


Nu ska jag hoppa in å ta en skön dusch. Sen ska jag nog lägg mig i sängen och bara titta på tv resten av kvällen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0