dags för coachsamtal

Nu ska jag strax sticka iväg på coachsamtal...
Det är ett omställningsprogram som alla vi som fått sluta från jobbet ska få gå för att få hjälp med att hitta ett nytt jobb, studier eller nått sånt.
Så vi får se vad de säger om mig, eftersom jag redan pluggar och vet jag vill bli.
Tydligen så har Dometic lagt ut 22 000 kr per person på oss, för att vi ska få gå dethär programmet.
Jag skulle gärna ta pengarna istället.. skulle vara mycket skönare, eftersom jag som sagt redan pluggar och egentligen inte behöver den hjälpen.
Men vi får väll se vad de säger, kan ju alltid va bra att få lite hjälp med att skriva ett snyggt och bra CV.

Nu ska jag sticka iväg.

Kommentarer
Postat av: Martina

tack så mycket :) Lycka till med ditt cv :)

2008-06-24 @ 10:03:59
URL: http://luhtanen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0