äntligen helg

Har inte skrivit nått på ett tag nu.. har varit lite lat.. hehe.
Nu har vi iallafall fått vår uppsats godkänd! Känns så jävla bra!!! Så nu har jag sommarlov på riktigt!

På jobbet idag fick jag å Sofie städa hela dagen, va slappt som satan. Men efter två pass tröttnade vi, så det var tur att sista banan vi städade var den finaste, för annars hade vi nog inte orkat städa ordentligt.

Nu ska jag å Adde gå ner å kolla på när cyklisterna som ska cykla vätternrundan startar. Hoppas de klarar sig från regn.. det verkar ju iåförsig inte så, men det är ju lite roligare och cykla om man slipper va dyngsur..

I morrn ska jag in till Linköping å träffa Emelie! Ska bli trevligt, har ju inte träffat henne på hur länge som hellst. Hoppas att vi slipper regn i morrn med, för jag är sugen på glass från Bosses!!!(är jag iåförsig varje dag) Världens godaste glass!

Ska bli så skönt att sova ut ordentligt i morgonbitti. har inte sovit ordentligt sen förre veckan, så det är välbehövligt!

Nu ska vi gå å heja på de tappra cyklisterna!!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Ni hade ju talang med kvasten.. hehe! Ikväll får du hejja ordentligt på sverige! Hej hopp!

2008-06-14 @ 12:41:28
URL: http://jockepocke76.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0