trött

Hemma igen efter en dag på stranden!
När vi kom till stranden var det inte så mycket sol än, så vi spelade lite boule.
Var roligt!
Men Adde utklassade mig och Sara totalt, han fick 20 poäng och jag å Sara fick 5 poäng var. Haha!

Sen blev det sola och bada för hela slanten!!
Vi badade tre gånger tillochmed!
Så nu har min hud antagit en röd ton.
Hoppas den övergår åt det bruna hållet snart.

I kväll har jag och Sara tagit en prommenad längs vattnet hela vägen in till hamnen, satte oss där och dinglade med benen ett tag och sen gick vi hem igen. Tog väll två timmar eller nått.

Nu är jag helt slut å sitter å kikar på tv.
I morgon blir det Linkan med Sara och Mamma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0