så nära

Man blir så sur!
eller, egentligen inte sur, men lite surt är det allt...

Så här är det att jag gick nyss i på Bidster för att kolla vad kameran gick för som jag hade budat på förra veckan.
Jag la ett bud på 14 kr, och när jag la det så var jag unik men inte lägst.
Lite senare fick jag sms att jag inte längre var unik.
Jag tänkte att det inte var nån ide att lägga nått nytt bud, eftersom det var ganska lång tid kvar, så jag sket i det.
Å nu när jag gick in å kollade va den gick för så hade den gått för 15 kr!!

Surt va??!
Att man va så nära!
Hade varit så gött att få en sprillans ny kamera för 14 kr!

Jaja, synd var det iallafall!


Har suttit å kollat på Pussycat Dolls 2,
vilken serie!
Jag fattar inte hur tjejerna står ut med sig själva!
Bara går runt å snackar skit å bråkar med varandra hela tiden.
Det är väll tur att man slipper vara där.
haha!

Nu är det dags att sova,
blir ju en tidig morgon i morrn när vi ska till Mjölby!

Sov så gott!!



En cool Muffe får avsluta dagen! =)

Kommentarer
Postat av: B

SVAR: jätte Vackra var dem ..måste väl säga att det är Vackraste bilden på dem faktiskt som jag har sett iaf. :)

2008-07-09 @ 22:42:18
URL: http://beno.blogg.se/
Postat av: Mican

Hej!

Japp snart är det Elitserie för sonen! ;)



Hur har du fått så där längst ner att man kan se vilka som är på bloggen och spanar! Står nåt om Live Trafficing?



Ha en kanonkväll! /Micaela

2008-07-09 @ 23:01:07
URL: http://sveastar.blogg.se/
Postat av: therese.

Sv: tack ! nu vet jag :) ha en bra dag!

2008-07-10 @ 10:31:09
URL: http://cyklisthelvetet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0