ögonen trillar snart ihop...

De nya klubborna fungerade utmärkt!
Fick dock inte slå så många bollar eftersom rangebollmaskinen inte kunde läsa kortet med markeringar på, så vi va tvugna att betala med 10:or istället. Adde fick leta igenom halva bilen för att hitta nån.. tillslut hittade han en tia, så det blev som sagt inte så många bollar.
Men de bollar jag slog gick faktiskt riktigt bra.

Sen åkte vi iväg till Addes mamma å pappa å pratade lite.

När vi kom hem därifrån va vi helt slut båda två, men vi satte igång å städade lite och hade oss..
värsta rycket.

Nu sitter vi här å äter jordgubbar och tittar på tv...
Somnar nog så fort vi har ätit klart och lagt oss i sängen.

Måste bara berätta vad vi såg när vi åkte till mjölby i morse.
När kommer till genomfarten här i stan ligger en lastbil som har tippat rakt över trottoaren vid en gångtunnel.
Ännu ett bevis på att det behövs en ny genomfart genom Motala!!
Läskigt!

Lovade ju lite bilder på linserna jag fick igår.. har inte blivit några bra bilder än, så jag väntar på en bra bild, sen ska jag lägga upp dem.
Här kommer iallafall lite bilder från idag.

Här ligger lastbilen..

Närbild på baken

Det är inte långt ifrån pelaren som håller uppe hörnet av huset...

 Synd att man inte gjorde hole in one idag. Mjöby har HIO-priser på varje par 3! *tummen upp*

Nya klubborna!

Greppen! (supersköna och dessutom riktigt snygga!)

Så här ser de ut underifrån


Nu ska jag bara äta upp mina jordgubbar och ringa till brorsan, sen ska jag sova, så God Natt!!

Kommentarer
Postat av: ISS Jocke

Fint med nya klubbor! Jag köpte en ny Driver igår oxå! O direkt 39p! Så är ganska nöjd med mitt köp! hehe! Så kan jag berätta att lastbilen körde in i stolpen så tjejen som körde blev fastklämd. Stod o kolla när dom efter 45 minuters slit fick loss henne. Men hon rörde sig på båren iaf! Ha det Gött o lycka till med nya klubborna! Hej hopp!

2008-07-03 @ 23:29:01
URL: http://jockepocke76.blogspot.com/
Postat av: Liza

Kvinna du MÅSTE läsa den! annars går du miste om något stort. Kram*

2008-07-03 @ 23:32:12
URL: http://mississippi.blogg.se/
Postat av: SVÄRMOR DEN LILLA FETA

Hoppas att det inte var vi som tröttade ut er!

2008-07-04 @ 10:19:29
Postat av: Sara

duktigt det med lastbilen..

2008-07-04 @ 18:02:40
URL: http://lunaqueen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0