nu ska jag sova

nu ska jag sova!

Ska bara samla ihop alla djuren.
Haha!
Låter som att jag har en hel bondgård,
men det har jag ju inte, bara nästan..

Nä, men Tuss å Baghera är så keliga nu båda två så det kommer bli riktigt mysigt i sängen!

Så kul, för de har sina platser i sängen de mä, som jag å Adde har våra egna sidor av sängen liksom, så har de sina egna platser..
Baghera brukar sova på utsidan av mig, eller mellan mig å Adde, beroende på hur jag ligger..
å Tuss ligger antingen nere vid mina fötter eller under täcket hos nån av oss..




Så mysigt så!

I morrn ska jag ta sovmorgon!

Så GodNatt och Sov så Gott!

Kommentarer
Postat av: Carro

sv : Ja, dom hade juh bara 54 rop på 30.000 efter det är det 1000kr som gäller. Efter att dom där 54 ropen hade gått och hon ropade 55, så var det en som tutade. Och vann 1000kr istället. SKulle ha kommit lite tidigare så hade han vunnit 30.000kr.

Men men, så kan det gå. Ingen vann 30.000kr.

Men är 31:000kr nästa tisdag, så vi får väl se om vi åker dit då ;)

2008-07-08 @ 22:56:33
URL: http://norbergcaroline.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0