lååååång dag på golfbanan!

Har precis kommit hem från världens längsta golfrunda.
Eller ja, kanske inte världens längsta, där överdrev jag väll lite, men den tog iallafall 5 timmar, och det är väldigt lång tid.
Speciellt i den stekande solen och värmen som det varit idag.

Golfandet idag var inget att hurra för!
Inte min del av det hela iallafall.
Sara stog för de flesta poängen i vårat lag, och för det bästa spelet också.

Vi slutade på en 43:e plats.
Verkligen inte bra, men så var det ju första gången vi spelade den banan också.
Vi skyller på det.

Adde och pappa spelade tydligen lite bättre än oss, för de slutade på 34:e plats.

När de kommit in efter rundan och vi insåg att vi inte skulle få några priser så skyndade vi oss att åka till campingen i Harge, där mamma å pappa har husvagnen nu, å käkade middag på restaurangen som ligger på stranden där.
De stängde köket kl 21, å vi kom in dit kvart i.. haha!
Snacka om att komma i sista sekunden.

Det blev fläskfilé med potatisgratäng till oss allihop, å det var verkligen supergott!
Kan ha berott på att man inte käkat nått på hela dagen och knatat runt i stekande solsken.
Men som sagt, riktigt gott!

Just dä, måste bara berätta att vi har pratat med Johnny Depp idag.
Utan att vi visste om det.
Näää, det var en kille som kom fram å pratade med mig å Sara när vi va klara.
Å efter en stund kom han vi gått med på golfbanan fram till oss å sa: Jaha, så ni känner Johnny Depp??
Jag å Sara satt som två fågelholkar : Öhh, va??
-Ja, känner ni Johnny Depp??
-Nääääää??!!!

Då sa han att killen som vi hade pratat med tidigare kallades Johnny Depp.
Haha, det visste ju inte vi.

Jaja, nu ska jag iallafall hoppa in i duschen!
Är välbehövligt!
Stinker som en papegojja!

God Natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0