då var det fredag igen

Ja, en hel arbetsvecka har gått sedan förra fredagen!
Jag vet att jag har sagt det tidigare med, shit vad dagarna går fort.. de bara springer föbi! Snart är man väll 65 å går i pension också!

Dagen har ägnats åt skolarbete.
Har skickat in hemtentan nu, å arbetar vidare med andra uppgifter nu.
Som jag iochförsig inte förstår så mycket av just nu, men hoppas det klarnar under helgen..

Nu är det strax dags för Djursjukhuset!!
Yes, äntligen får man se en ordentlig sida av Anders. När han inte är med i dendär sopiga julkalendern som är i år. (som jag ändå kollar på varje morgon).. men tor inte att jag gillar den för det, för det gör jag inte.. Jag vill ha en mysig och julig julkalender!

Å sen blir det Idol.. ska bli kul å se hur de klarar av sina låtar de fått av juryn.
Håller min tumar stenhårt för Robin. Telefonen kommer gå varm här ikväll!

Kommentarer
Postat av: STYLE BY B'N

nice blog! :)



hugs!

2008-12-05 @ 23:27:08
URL: http://sabinadurebrandt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0