Brända mandlar

Gick upp och var superduktig i morse å pluggade.
Åkte till Marie vid 10 för att diskutera vårat grupparbete vi ska börja med nu också.
Vi kom på att från och med idag är det 4 veckor å 2 dagar tills det ska vara klart, men med tanke på jul, nyår och att jag åker till sälen sen så har vi bara 2 veckor på oss. Eller, ja vi behöver ju inte vara klara om 2 veckor, men vi vill vara det, för att slippa sitta med det över jul å nyår.. Så nu är det bara ligga i!

Fick ett ryck förut å gjorde lite brända mandlar! Det är ju så jäkla gott med nygjorda brända mandlar, så de är alldeles varma när man äter dem! Mmm!!

I morgon är det fullt upp!
Tvättstugan på morgonen, sen blir det att åka och handla när Adde kommer hem från jobbet å sen får han köra mig till tåget. Ska hem till Örebro i morrn! Ska hjälpa lillasyrran med engelskan å sen ska jag gå på disputation på onsdag. Sen åker jag hem igen på onsdag. Har ju som sagt lite att jobba med nu, med grupparbetet å så.

Nu ska jag fortsätta kolla på hockey!
HV ligger under mot Linköping just nu.. å jag hoppas det håller i sig!

Kommentarer
Postat av: Jessie

Gud va gott med brända mandlar. Kan man få ditt recept på hur du gör?

2008-12-10 @ 17:54:58
URL: http://chucky87.bloggagratis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0