tillbaka till skolan...

Jaha, då har denhär helgen redan gått förbi.
En lugn å trevlig helg.

Golfen med Marie oh Emir i lördags var superroligt!
Haha, låter dom de bara ta lite tid så är de snart bitna de med..!
Bara att ta med Lisa å Micke snart också då!

Emil kom hit i går kväll, skulle spela goftävling med Adde idag.
(gick inte så bra, så det behöver jag inte skriva så mycket mer om.. hehe)
De spelade iallafall 27 hål, å jag gick med de första nio hålen, sen åkte jag hem å fixade så att maten stog på bordet när mina pojkar kom hem.

Nu har jag packat inför två fullspäckade dagar i skolan igen.
Åker kl 6 i morgon bitti.. så det börjar bli dags att sova lite nu.

Känner inte för att åka till skolan i morgon.. men det är väll bara för att det är en så jobbig kurs som kommer nu.
Med B-uppsatsen färskt i minnet så är man inte så sugen på att börja skriva ett PM inför C-upptsatsen.. men har jag gett mig in i leken så får jag leken tåla som det heter..
Har som sagt inte så mycket feeling, så jag har inte nått bra ämne att skriva om heller.. hoppas man får lite bra tips i morgon... jaja, nu ska jag sluta tjata..

God Natt!!

Kommentarer
Postat av: Kinga

Heeej vännen! jag har en frågestund, fram till middagstid imorn, så sväng förbi o fråga nåt! kram o Puss Kinga

2008-08-31 @ 23:18:39
URL: http://accesstobeauty.blogg.se/
Postat av: Anna

roligt roligt!!

Ha det så bra då!

2008-09-02 @ 12:35:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0