Tidsfördriv

1. När gick du upp idag?
runt kl 8 tror jag det var

2. Diamanter eller pärlor?
är ju tokig i glitter, så det får bli diamanter

3. Senaste filmen du såg på bio?
ojj, har inte varit på bio på hur länge som hellst, så jag vet faktiskt inte

4. Favorit-TV- program?
Greys Anatomy!!! finns inget bättre!

5. Vad åt du till frukost?
Macka å Obo'y! Haha!

6. Vad är ditt andranamn?
Karin Elisabeth

7. Din favoritmat?
Gillar mycket mat, men Tacos går ju alltid ner!

8. Vilken mat gillar du inte?
Kok-korv!

9. Favoritchips?
Vikning!

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Håller ju på att peppa inför Takida, Backyard Babies och sen till Winnerbäck, så det är de skivorna som går heta just nu.

11. Vilken bil kör du?
MG!!

12. Favoritmacka?
Älskar ju mackor.. men jag tror att jag just nu skulle välja en med grillad haluomi, tomat och sallad!

13. Vilka är dina favoritkläder?
just nu, shorts och linne, eftersom det är så sjukt varmt. Men annars nått som är bekvämt!

14. Om du fick åka vart du ville på semester?
Typ maldiverna eller nått likade, där man kan njuta!!

15. Favoritklädmärke?
Har inget speciellt favvomärke. Som sagt, klär mig i sånt som är bekvämt.

16. Favorittid på dagen?
Morgonen tror jag, tidigt på morgonen!

17. Var är du född?
Örebro

18. Vilken är din favoritsport att se på?
Ååhh!! Älskar ju sport, så Ishockey, Friidrott och Dans hamnar väll överst på listan!

19. Coca Cola eller Pepsi?
är inte så kräsen!

20. Fotboll eller ishockey?
Hockey såklart!!

21. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Morgonmänniska... säger jag som sitter med dethär klockan tjugo i tolv på natten.. haha!

22. Pedikyr eller manikyr?
Skuelle gärna tacka ja till bådeoch!

23. Vad ville du bli när du var liten?
Jag skulle jobba på Växus, eller så ville jag bli hårfrisörska! Men inte fan har jag blivit det inte.. haha!

24. Bästa barndomsminnet?
Finns ju så många, men när jag blev storasyster kanske!!

25. Varit i Afrika ?
Nix, men skulle gärna åka dit.

26. Varit med om en bilolycka?
Nej, inte vad jag kan minnas iallafall.

27. Favoritdag i veckan?
Fredagar, helt klart!

28. Favoritrestaurant?
Har ingen favorit, brukar ju alltid vara god mat på restauranger.

29. Favoritblommor?
Är verkligen inte bra på blommor, men tycker om stora gröna växter.

30. Favorit-snabbmatsrestaurant
Max!

31. Äger du en cykel?
jajjamensan!!

32. Läggdags?
Borde det varit för ett tagsen..

33. Vad lyssnar du till just nu?
Zacke som kommenterar golf på tvn...

34. Favorit färg
Grönt såklart !! .. å rosa å gult är också fina!

35. Hur många tatueringar har du?
1, änsålänge.. planerar ett par till.


Kommentarer
Postat av: Emil

Hahah blir jag förvånad. Favoritmat: TACOS haha det vissta jag redan. alltid tacos

2008-08-03 @ 23:43:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0