Städryck!

Var vaken å kollade på pingisen i morse, klockan ringde kl 03.45.
Synd att Persson förlorade den matchen, får hoppas att han vinner bronsmatchen sen!
Håller tummarna för honom!

När pingisen var klar somnade vi om en stund, sen började jag städa. Fick värsta städrycket, så nu har jag storstädat nästan hela lägenheten.. känns bra!

Nu har jag slängt in en plåt med scones i ugnen.
Ska bli så gött!!

Sen blir det Linköping å Winnerbäck!!
Miss Li också!!
Åhh, va kul det ska bli!

Nu ska jag ta ut mina scones!

Kommentarer
Postat av: hanna

aa jodå det hetr wedins

2008-08-23 @ 13:32:37
URL: http://lajdman.blogg.se/
Postat av: Therese

Det är synd att det inte gått så bra för svenskarna i os. Har också följt os, men har inte orkat ställt klockan för att gå upp tidigt på morgonen för att titta =)

2008-08-23 @ 16:06:05
URL: http://girlish.blogg.se/
Postat av: Mamma Tita

Va kul att du har städat!!! O kanse pantat ??Ha det så kul i kväll.. Puss Mamsen

2008-08-23 @ 21:06:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0