slappdag!

Sitter här å går igenom lite skolböcker.
Inte så kul, men det är nödvändigt.

Va iväg en sväng till Addes morbror förut, trevligt!
Annars har vi inte gjort så mycket.

Va å handlade en sväng förut.
Å så kom jag på att det är ju nångting jag ska handla, som jag har tänkt på flera gånger hemma.. men jag kunde bara inte komma på det.
Det är så jäkla jobbigt, när man står där i affären och inte kan komma på vad det är man ska handla.
Men tillslut kom jag på vad det var jag skulle ha.
men som sagt det är ju så jobbigt å stå där och tänka å tänka men verkligen inte komma på vad det är för nått man ska ha.

Nä, nu ska jag fortsätta med mina skolböcker här..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0