Me love House!

Sitter å kollar på House på canal + nu, dubbelavsnitt.
Som ni vet så älskar jag ju Greys Anatomy, världens bästa tvserie, och House kommer tätt därefter.
Verkar som om jag är svag för sjukhusserier...

House är ju så härlig, envis å dan.
Han ger sig tametusan aldrig, och så har han ju oftast rätt med sina teorier också.

På tal om klockrena kommentarer, här är ju en man som har svar på tal jämt!
Så jäkla kvick han är.
Ja, jag vet att det är tv, och att hahn har ett manus, men det kan man ju inte tänka på, för i så fall så finns ju inte ens House. Så jag låtsas om att han inte har ett manus.. blir bättre då!!

Nu måste jag kolla vidare.
Är spännande nu, patienten började nyss brinna...

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag gillar prison break brukar du se det?:)

2008-08-05 @ 23:09:35
URL: http://masvan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0