Lasse, åh Lasse!!

Jag är kär!
I Lars!
Lars Winnerbäck!

Så underbart bra det var ikväll!
12 000 på stångebro för å se Lasse å de andra, det är mäktigt!

Först Miss Li som kom upp på scenen med mer mascara under ögonen än på ögonfransarna.. och hon började med att berätta att hon precis stått bakom scenen och bölat, eftersom dethär var sista spelningen för i sommar...
Sen kör hon sitt race och är precis sådär go som bara hon är!
Oh Boy!!!

Och Lasse!
Det finns liksom inga ord som kan beskriva hur bra han är.
Och jag tror tametusan att alla låtar var lika bra allihop.. men Kom Änglar kanske var stråt vassare!


Nu blir det att sova lite, så åker vi till Örebro i morgon, för Mamsen fyller år!
Kan ju säga grattis redan nu kom jag på.. för klockan är ju söndag nu..!
Så Grattis Mamma!!


Lägger in liyte bilder i morgon när vi kommer hem!
God natt!!

Kommentarer
Postat av: Emil

Lasse var kung igår. Det var sjukt kul!

2008-08-24 @ 11:52:26
Postat av: Julia

Lars winnerbäck är inte min favorit precis, men miss li. Ojoj! Såg henne på kulturkalaset för någon vecka sen. Efter det älskar jag bara henne mer :D

2008-08-24 @ 19:09:40
URL: http://jjul.blogg.se/
Postat av: Anna

Ja, lasse är ju så himla bra!!!

Älskar honom!

2008-08-25 @ 18:12:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0