inget internet.. igen!!

Har varit utan internet halva dagen idag igen!
blir så tokig på internetanslutningen när det blir så...

Å så får man sitta i världens längsta telefonkö för att få lite support..
som tillslut kommer fram till: "avvakta lite, och se om nått händer.. det kanske kan ta nån dag..."
Som att jag har lust att vänta nån dag för att få internet att funka igen...

men nu funkar det iallafall.

Bävar för den dagen jag ska ha nästa hemtenta..
skulle ju vara så typiskt om inte internet funkar då...

jaja.

Idag har jag inte gjort så mycket, var hos min coach i morse och gick igenom hur man skriver ett bra CV och personligt brev till ansökningar. Svinbra! Sånt man inte tänker.. man tycker att ens brev ser bra ut, men det är så mycket tips hon kom med idag som man inte tänker på...



I natt vaknade jag kl 02.22 av en Krasch! (igen)
Vaknade såklart med ett ryck och gick ut i vardagsrummet för att se vad det var som gick sönder denhär gången, men såg inget.. gick vidare till köket.. inget där heller.. Nej, tänkte jag, bara inte katterna varit uppe på hyllorna i badrummet å haft ner några parfymflaskor nu..men där fanns det inte heller nått.
Gick tillbaka till vardagsrummet och såg då att det var en stor vas som vi har stående på golvet i ett hörn som hade gått sönder. Det knepiga är att jag förstår inte hur den hade pajat, för det verkar inte vara nått som slagits emot vasen, å den stog upp, så den kan ju inte ha kraschat mot golvet.. för den kan ju inte ha studsat upp igen.. aja, knepigt!!

Sen kunde jag inte somna om, å jag hade ställt klockan så jag kunde kolla på simningen i morse. Så klockan ringde 03.55, å då var jag inte det minsta trött, så det blev å kolla på simningen. men när brottningen började så blev jag lite trött, så det såg jag bara med ett halvt öga.
Men jag blev så arg på dendär jäkla domaren som dömde bort Ara!
suck!


Nu blev det ett väldigt långt inlägg, men så blir det när man har mycket å säga, å inte har haft nån internetuppkoppling på hela dagen.

Kommentarer
Postat av: Caroline

jo det är sant..

2008-08-14 @ 21:00:37
URL: http://winneroth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0