hemma igen

Nu är jag hemma igen!
Mötet med Coachen gick jättebra, hon är så snäll och motiverande!

När jag var klar där så åkte jag en sväng till stan, mest för att jag inte orkade åka hem.. haha.
Gick junt å slötittade lite.
Köpte hårnålar och ett läppglans.
Hårnålar är verkligen en förbrukningsvara! Jag förstår inte vart alla mina hårnålar tar vägen någonstans.
Och de få hårnålar som man har kvar är skitdåliga, fäster ju inte i håret.

Undrar hur mång hårnålar jag gör av med på ett år??!!
det är ju MINST en hårnål per dag som jag gör av med. haha!

Så det var verkligen nödvändigt att köpa.
Läppglanset däremot var väll inte supernödvändigt att köpa, men lite roligt!
Det är inget vanlig läppglans, mer plummer..
Bee stung heter det och är från Pop beauty.
Testade lite förut, å det verkar funkar ganska bra.

Nu ska jag börja med maten, så den är klar tills Adde kommer hem från golfbanan.
Jag är svinhungrig, hoppas han är det också!

Kommentarer
Postat av: Haidi

Hej !

Va med och tävla om ett skitsnyggt halsband från puss.se , läs mer på min blogg :)

tävlingen är GRATIS ,

2008-08-05 @ 14:22:54
URL: http://haaiidi.blogg.se/
Postat av: Y a m i n a

Hoppas maten smakade!

2008-08-05 @ 14:23:43
URL: http://masqara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0