hemma igen

Blev att stanna i Örebro igår.
Men nu är vi hemma igen.

Var ju tvungen att se det sista avsnittet av Durham County i går, och det var ingen idé att åka hem innan det örjade, och efter det var slut orkar man ju inte köra bil ända hem.. så vi stannade där.

Har bestämt att Jag, Adde, Emil och Basse ska till Sas Masters på lördag.
Hade ju varit roligt att va där alla dagar, men eftersom vi ska på Parksommar med Takida och BackyardBabies på fredag så åker vi tidigt på lördag morgon istället.

Ska bli roligt!!

Nä, nu kurrar magen lite.. ska se om jag hittar nått gott å knapra på.

Adde är ju såklart iväg å spelar golf.. nån som trodde nått annat??
Så jag får vänta med ordentlig mat tills han kommer hem sen.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Okej :) Jag är 21 och bor i Trollhättan.. pluggar även här.. så det är skönt! Händer idag då?

2008-08-12 @ 13:46:35
URL: http://tenshii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0