Helg!

Åkte hem i går vid lunch från skolan. Fick åka med Marie, Emir å lilla Selma hem. Lilla skruttungen!
Det var trevligt!
Kom hem, hann packa upp lite och pussa lite på Adde, sen fick jag hoppa in i duschen å göra mig iordning för jag skulle iväg på After Work med tjejerna från Dometic.
Stannade inte så länge.. ville ju hem å umgås lite med Adde också.
Men det var väldigt trevligt å träffa dem iallafall, Måste göras om snart igen!!
Anna skulle inte heller stanna där så länge så vi gick hem samtidigt, å så blev det ett pitstop hos Anna med AfterEightShot! Mumma!!

Snart blir det golf!
Med Marie och Emir!
Haha, ska bli så jäkla roligt!
Får se hur det går för dem, de har ju aldrig spelat golf tidigare, så vi ska ta med dem till pay and play banan så ska de få testa lite.. de kanske är värsta talangerna..!

Veckan i skolan gick iallafall sjukt fort!
Men det är väll för att man inte gör så mycket annat än just är i skolan, åker hem sover å åker till skolan igen.
Några kvällar hann jag iallafall tillbringa med Maja på stan. Mycket trevligt!
Tror att det blir en kväll på stan med Maja på måndag igen! 
Har inte lärt oss så mycket nytt i skolan, mest repetitioner för att fräsha upp minnet lite inför praktiken som börjar nästa vecka. Men vi lärde oss göra avtryck och gipsmodeller, det var roligt! Så nu har jag två gipsmodeller av mina egna tänder här hemma, en modell från när jag hade tandställning å en från nu. Roligt å se vilken skillnad det är!

Haha, en dag när vi hade en tråkig lektion i receptföreskrivning så gjorde Daniel en trisslott till mig, å jag vann! En tandborste!! Haha! Det var kul!


Har varit vaken sen kl 7 i morse.. Adde åkte iväg till golfbanan då, så jag har passat på att städa lite här hemma.. lika bra å passa på när han ine är hemma.. Haha, då kan man sätta på lite bra musik på hög volym å bara glida runt å städa lite slappt!
Tror dock inte grannarna blev så glada över min lilla städstund i morse.. haha, damsugning å hög musik från stereon klockan halv åtta en lördagsmorgon kanske inte är det man vill vakna till..
Men men, jag tyckte det var skönt iallafall!

Nu ska jag hoppa in i duschen å fixa i ordning mig så jag är lite fräsch till golfrundan sen.


Lite bilder från veckan å så:

                       
Repetition av scaling         Min Hygienist-triss jag fick av Daniel



          
Miss Li!


          
Miss Li!                                        Lasse på håll

           
Avslutar med två inte så bra, men dock underbara bilder fårn Takida!


Kommentarer
Postat av: Tjottis

Tjena Åsa! Än sålänge har jag hållit mitt löfte om o gå in o besöka din blogg varje dag! Bra va?;) Nu har jag varit inne på youtube o kollat hur man dansar lindyhop. Jäklar va dom kan köra alltså. Ser roligt ut!!! Tack för en jätte trevlig kväll igår. Hoppas du får en bra dag. Nu ser vi fram emot kryssningen. Hör av mig om priser o så i veckan. Kram på dig

2008-08-30 @ 11:46:31
Postat av: Anna

Haha! fina bilder!!

2008-09-02 @ 12:36:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0