Golf

Lektionen med Anders var verkligen superbra!
Så mycket saker som man ska tänka på nu bara.
Men får bara öva på det ett tag så sätter det sig nog snart.

Å shit va varm man blev.. tog väll max fem minuter sen rann svetten ner för ryggen på en..
Haha!
Gött dä ä!

Jag struntade i att gå ut på banan.. regnar ju som bara den..
då blir jag bara på dåligt humör.
Men Adde å Viktor gick ut, så jag tog bilen å åkte hem.

När jag hade parkerat bilen och skulle ta ut golfbagen ur bagaget kom jag på att jeg inte hade några nycklar!
FANFANFAN!!!
Å då hade Adde å Viktor precis gått ut på banan, så jag kunde ju inte åka dit å hämta Addes nyklar.
Och som grädde på moset så hade jag ju ingen mobil heller, Adde har min, eftersom hans mobil gick sönder häromdagen, så sa vi att han skulle ta min mobil så kan han ju ringa till sin jobbmobil som ligger här hemma om han vill mig nått, å jag kan ringa från den om jag vil honom nått.. men det gick ju inte så bra nu, eftersom jag inte kunde komma in i lägenheten..
Så jag åkte ut å ställde mig på parkeringen till övningsfältet som ligger mellan 5:an å 6:an, så jag såg när de kom dit.
Å då smög jag fram med bilen å fick Addes nycklar.
Haha!

Shit vad naken man känner sig utan mobilen!

Nu sitter jag här i soffan å kikar på film å myser lite.
Najs!!

Kommentarer
Postat av: Emma

hej! Hur många besökare har du haft idag? Eftersom du är med på listan, vill också komma med :P Tack :D

2008-08-04 @ 13:57:49
URL: http://regalemma.blogg.se/
Postat av: evelina

vilken film kollar du på?

2008-08-04 @ 14:19:42
URL: http://evveistheman.blogg.se/
Postat av: Vanna

Jag ska nog också ta lite film mys nu, i skitvädret!

Ha dte så trevligt då!!

2008-08-04 @ 14:58:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0