god morgon!

Har varit lite dålig uppdatering från mig här..
Som sagt, Takida och Backyard Babies var riktigt bra i fredags! Takida var nog snäppet bättre, kan iåförsig bero på att det var lite mer publiktryck då. Alla låtar Takida sjöng var verkligen superbra! Av Backyard Babies låtar måste jag säga att den låten som Nicke Borg sjöng själv var bäst!

Golfen var också bra! Så kul att se proffsen på nära håll!
Men i söndags var det sånt skitväder att vi åkte hem efter att ledarbollen gått 9 hål. Vi hade regnställ å allt på oss, men vi orkade inte gå där i regnet längre, men det var skönt å komma hem lite tidigare också.


I går blev det inte mycket gjort, kollade mest på tv..
Å stackars, stackars Sanna!
Vilket träligt slut på OS.
Får hoppas på Stefan Holm istället!

ä, nu ska jag äta lite frukost, sen ska jag nog läsa in lite tills skolan börjar på måndag.
Känner att jag borde vara lite mer förberedd än vad jag är nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0