Djurplågeri!!!

Kikade på lokalnyheterna i morse, det var ett reportage om en häst som blivit skuren.
Hon hade blivit skuren vid könsorganet, och såret var 10-15 sm långt och väldigt djupt.

Vad är det för sjuka människor som gör någonting sånthär!!??

Det är ju inte första gången en häst blir skuren av en människa.
Ägaren hade upptäckt såret efter en stund, och först trodde hon att hästen hade skadat sig på någonting i hagen. Men efter att hon hade undersökt hagen lite närmare såg hon spår i hagen som tydde på strid.

Jag får verkligen ont i hela kroppen när jag hör talas om sånnt här.
Jag hoppas verkligen att den/dom som gjort dethär åker fast.
Men det kanske inte är prio ett hos polisen... men det är fortfarande ett hemskt brott.
Djurplågeri så det skriker om det!

Som sagt vad är det för sjuka människor som gör någonting sånthär!!??


Kommentarer
Postat av: Madde

ja jag hade väl räknat med max 50 kommentarer typ hahaha! men man ska väl aldrig sluta förvånas hha



ja det är hemskt :O jag läste förut om ngn som gick in i flera hagar och sprätta upp dem totalt nertill så dem fick självdö! VARFÖR?! ja vill bara slå dem :O

2008-08-08 @ 10:42:56
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: Madde

ja man ska inte behöva sova ute i hagen med dem för att dem ska få vara kvar :O det är helt sjukt! tråkigt att djurplågeri inte har längre straff -.-'

2008-08-08 @ 10:58:53
URL: http://justmadde.blogg.se/
Postat av: dezzis

ush, tål inte sånna människor asså . vad är det man tycker är så himlans kul med att göra illa djur ?

Nej . USH ! kram

2008-08-08 @ 11:32:46
URL: http://dezzis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0