dags för sängen..

nu ska jag hoppa in i sängen å kika lite på tvn..

ska gå upp å kolla på OS i natt, haha (nä, jag är inte sportnörd!!)
Det är ju final i 4x100 meter frisim för herrar, och svenska laget gick ju till final, så det måste jag se!
är kl 05.35 i morrn... så man kanske kan somna om efter det.

Kanske skriver nått inlägg då, beror på hur pigg jag är och hur det gick för dem..

Så,
god natt så länge då!!


Å just dä, det är ju Äntligen Morgon med Adam och Gry i morgon igen!!
Som jag har längtat!
Inte för att Rasmus och Katrin var dåliga, nä de var ju hur bra som hellst, men det är nått speciellt med Adam och Gry.
Så jag kanske inte somnar om iallafall efter sim finalen.
Måste iallafall sätta på radion kl 06.00!

Natti Natti!

Kommentarer
Postat av: Ellen

Sv: Gillar också Adam och Gry. Och jag är numera ägare till väskan! Helt sjukt. En dag gör man kollage och nästa.. Hoppas du haft en bra helg

Postat av: Thildoos

Svar: Haha ja han är adorable (stavning?)

ska firra en bild på honom snart :D

2008-08-10 @ 23:10:15
URL: http://matildaaolsson.blogg.se/
Postat av: Madde [Söker dig som vill bli fotad!]

Det var ju kul! Jag har fått miljoner mail nu men de som betalar 70 kr prioriterar jag först =)

2008-08-10 @ 23:32:24
URL: http://madelene1986.blogg.se/
Postat av: mikaeela

vet inte om du kommer ihåg mig , haha . vi delade drömmen nummer ett , en systemkamera ! fick en igår :d skiit glad . hoppas du får en med tillslut !

2008-08-10 @ 23:48:26
URL: http://folks.blogg.se/
Postat av: Ellen

Jepp, den är perfekt. Sov gott!

Postat av: Emil

Kul för dig!!

2008-08-11 @ 11:49:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0