dagens ligga, gifta och knuffa!!

Eftersom det är dags för OS, och jag som sagt är en sportnörd så blir det såklart sportkillar idag!
OS-killar skulle man kunna säga.

Reglerna är som vanligt att man ska välja vem av dessa tre härliga killar man vill ligga med, gifta sig med och vem man vill knuffa utför ett stup.

Man måste alltså välja en kille till varje sak. Man får inte ligga med alla, och alltså inte heller knuffa alla. För reglerna är ju sånna att man måste välja!!

Dagens kandidater är alltså OS-killar:
Linus Törnblad, Johan Wissman och Yannick Tregaro!

   


För mig blir valet att ligga med Linus Törnblad, mest för att han är söt.
Gifta mig med Yannick Tregaro, Yeah Baby!!
och så knuffar jag Johan Wissan, tyvärr, men reglerna är ju sånna att en måste knuffas..


Hur skulle ni välja idag då??

Kommentarer
Postat av: Angelica

Jag skulle också ligga med Linus Törnblad

gifta mig med Yannick Tregaro och

knuffa Wissman



sport is the shit! =)

2008-08-07 @ 16:13:09
URL: http://angelicasgnallbank.blogg.se/
Postat av: tesssss

hahaha de var baklt men tyväör är ingen min stil så jag knuffar alla hahaha om inte för pengarnas skull då gifter jag mug:P hahahahahah skoja!

2008-08-07 @ 21:02:12
URL: http://tuzze.blogg.se/
Postat av: Johanna

(haha, vilken rolig liten grej :D)

jag väljer: ligga med johan wissman, gifta mig med yannick och knuffa linus.

2008-08-08 @ 01:34:42
URL: http://jskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0