ledig onsdag

var ledig idag.. SKÖNT DÄ!!!
Men klockan ringde som vanligt 05.30, fast då snoozade jag fram till 6.10 ungefär, sen gick vi upp och åt en riktigt god frukost med yoghurt och hemmagjord müsli mm..
Efter det åkte vi ut till golfbanan.
Utslaget på första hålet gick väl sådär, men sen gick det utför för då kom dom...
alla jävla banarbetare!!!
Jag hatar verkligen banarbetare, speciellt när dom är på den banan jag ska spela på...
Jag kan verkligen inte slå ordentligt, ingenting fungerar när det är en banarbetare i närheten...
Så golfrundan idag var verkligen inget att hurra för.
Men jag hade faktiskt en birdieputt... som jag missade...
men jag satte parputten och fick tre poäng på det hålet! Weheij!
På ett hål var det en liten groda som hoppade precis brevid mig när jag skulle slå, och då tänkte jag att det måste ha varit en turgroda och att min otur skulle vända nu.. men då slog jag bollen i närmsta vattenhinder och sen gick det ännu sämre än innan.. jävla groda!

När vi kom hem igen skulle jag sätta mig med min tenta som jag fått idag.. men jag orkade bara ladda hem den och läsa igenom frågorna, sen gick jag ut till soffan och la mig å sov i Addes knä!
Det tog verkligen på krafterna att spela golf idag, så jag var faktiskt värd en liten tupplur.
Lagom till jag vaknade var det dags att åka hem till svärmor och svärfar, för att käka lite.. Mumsfillibabba!

Nu har vi packat lite grejer som ska med imorrn.
Vi ska till kolmården, och titta på söta djur är tanken.. bara det inte regnar...
Då får vi försöka hitta på något annat kul i norrköping istället, för vi har bokat hotell i norrköping, så därför kan vi ju inte byta stad imorgon om det regnar... så jag håller tummarna och kollar väderleksrapporterna noggrant!

Måste även säga lycka till, till mina syskon som ska dansa SM imorgon!!
Lycka till bror å syster!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0